Известие

Collapse
No announcement yet.

2 скорост не влиза ?!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 2 скорост не влиза ?!?

    Като съм на 1 ва вкарам 2 ра неще влиза но иавно неможв да се сработат запците мисла и избутва лоста страно много гаден звук като иа вкараш по реско чат пат става ,ниакои има ли си наидеиа защо с др скорости сичко си е ок
    Alfa 147 JTD+ & Alfa 159 JTD +

  • #2
    Защото най-вероятно са свършили синхронизаторите само на 2-ра предавка. Някой по-тесен спец по скорости като се изкаже ще се разбере или след диагноза в сервиз.
    75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
    155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
    FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
    Мненията са като задниците - всеки си има!

    Comment


    • #3
      Вкарвай я с двоен съединител, ако не знаеш как питай някой камионджия. Тъпо е ама те и колите ни са такива . .
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #4
        а колко струват тиа синхронизатори много ми е на зори сикам да си вида колата в движение ДАНО
        Alfa 147 JTD+ & Alfa 159 JTD +

        Comment


        • #5
          Моята е така докато маслото ми е много студено сутрин. След това като загрее хубаво колата се оправя. И според мен са синхорнизатори.

          Моя съвет. Аз така правя рано сутрин... Съединител изчаквам една секунда, секунда и половина и тогава бутам лоста за 2ра предавка.

          А какво масло си на ск.кутия
          Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
          exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
          ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
          ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
          by RUBIG service

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от VFTI
            Моята е така докато маслото ми е много студено сутрин. След това като загрее хубаво колата се оправя. И според мен са синхорнизатори.

            Моя съвет. Аз така правя рано сутрин... Съединител изчаквам една секунда, секунда и половина и тогава бутам лоста за 2ра предавка.

            А какво масло си на ск.кутия
            Що не пробваш с двойно амбреиране като на газките
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от VFTI
              Моята е така докато маслото ми е много студено сутрин. След това като загрее хубаво колата се оправя. И според мен са синхорнизатори.

              Моя съвет. Аз така правя рано сутрин... Съединител изчаквам една секунда, секунда и половина и тогава бутам лоста за 2ра предавка.

              А какво масло си на ск.кутия
              Сложи си tututela
              Alfa Romeo 155 1.8TS
              Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ALFA CORSE
                Първоначално публикувано от VFTI
                Моята е така докато маслото ми е много студено сутрин. След това като загрее хубаво колата се оправя. И според мен са синхорнизатори.

                Моя съвет. Аз така правя рано сутрин... Съединител изчаквам една секунда, секунда и половина и тогава бутам лоста за 2ра предавка.

                А какво масло си на ск.кутия
                Сложи си tututela
                Аз ако искам да си сложа скъпо масло знам какво да си сложа...Едно такова, което отива и в дифа на Ламботото Нера...

                А за двойния амбреаж... Ами съединителя ми взе да си заминава вече осезаемо... И за това гледам да го пазя... Няма вече гонки
                Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                by RUBIG service

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от VFTI
                  Първоначално публикувано от ALFA CORSE
                  Първоначално публикувано от VFTI
                  Моята е така докато маслото ми е много студено сутрин. След това като загрее хубаво колата се оправя. И според мен са синхорнизатори.

                  Моя съвет. Аз така правя рано сутрин... Съединител изчаквам една секунда, секунда и половина и тогава бутам лоста за 2ра предавка.

                  А какво масло си на ск.кутия
                  Сложи си tututela
                  Аз ако искам да си сложа скъпо масло знам какво да си сложа...Едно такова, което отива и в дифа на Ламботото Нера...

                  А за двойния амбреаж... Ами съединителя ми взе да си заминава вече осезаемо... И за това гледам да го пазя... Няма вече гонки
                  С tutelata ZC75 няма да го имаш този проблем и не е скъпо 17лв литъра, сигурно го има и по-евтино в Сф.
                  Alfa Romeo 155 1.8TS
                  Alfa Romeo 156 1.9 16V m-jet

                  Comment


                  • #10
                    Agip Rotra LSX 75/90 е по-добро от тутелата Само, че е 25лв... За това, казвам че аз си знам като имам нужда какво да сложа (За него говоря, че се слага в дифа на ламбото нера.)

                    Та по темата...
                    Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                    exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                    ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                    ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                    by RUBIG service

                    Comment


                    • #11
                      Провери си приводните щанги ...това с двоиното амбриране го остави на Газ 53....там няма синхрони и затуи се прави!.....а тоя с маслото от мен му кажи "пасти да яде" ....ако проблема не е в щангите!?....става малко сложно!....скоростите долу!....и отваряне!!!....не ти го пожелавам .....
                      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Бобби
                        Провери си приводните щанги ...това с двоиното амбриране го остави на Газ 53....там няма синхрони и затуи се прави!.....а тоя с маслото от мен му кажи "пасти да яде" ....ако проблема не е в щангите!?....става малко сложно!....скоростите долу!....и отваряне!!!....не ти го пожелавам .....
                        Колега, много цветущо се изрази с пастите, явно много си похапваш, но е факт при мен, че след смяна на масло сутрин вече си включвам която предавка си искам без проблем... Не отхвърляй с лека ръка възможностите... Друг е въпроса, че това повече "бие" на синхронизатори...
                        Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
                        Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
                        Thank you, VFTI, thank you!

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Wolfy
                          Първоначално публикувано от Бобби
                          Провери си приводните щанги ...това с двоиното амбриране го остави на Газ 53....там няма синхрони и затуи се прави!.....а тоя с маслото от мен му кажи "пасти да яде" ....ако проблема не е в щангите!?....става малко сложно!....скоростите долу!....и отваряне!!!....не ти го пожелавам .....
                          Колега, много цветущо се изрази с пастите, явно много си похапваш, но е факт при мен, че след смяна на масло сутрин вече си включвам която предавка си искам без проблем... Не отхвърляй с лека ръка възможностите... Друг е въпроса, че това повече "бие" на синхронизатори...
                          Приеми моите извинения ...и според мен, ако не са щангите, отива на отваряне!...извини ме. още веднаж за първосигналната ми реакция!
                          По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                          https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                          Comment


                          • #14
                            ще ме побаркате ,и момчето с проблема.
                            тази работа става от много спорт.преди две години бех сащия.2-ра влиза само с много рязко вкарване а понякога и това не помага.сервиз маистори,резултата:2-3 мм изпилена вилката на муфата която фактически сменя предаването а от многото каране сас проблема и заминал синхронизатор.маисторлака сас частите и маслото между 200 и 250 лв.
                            успех.

                            Comment


                            • #15
                              ремонтен комплект SKF струва 150 лв. Купуваш го и нямаш ядове.
                              Успех...
                              sigpicAlfa Romeo 155, 2.5, V6/ GTV 2.0 TB V6 / 146 TS, 2.0 Junior/ 145 TS, 2.0 16V/ Giulietta 1.8, 166 2.0 V6 TB

                              Comment

                              Working...
                              X